Klachten

Klacht WOB HP 13.0012035

Klacht-WOB-HP-2013-01_ontvangstbevestiging

Geachte heer Van Erp,

Op 17 maart jl. heb ik twee brieven van u ontvangen, te weten een brief over de fout op de website (uw kenmerk KLACHTENFORMULIER) en een klachtbrief over de niet ontvangen ontvangstbevestiging WOB (uw kenmerk KLACHT-WOB-HP-2013-01). Hierover heb ik zojuist telefonisch contact met u gevoerd.

NIET ONTVANGEN ONTVANGSTEBESTIGING WOB

Deze klachtbrief is bij ons ingeboekt onder nummer 13.0012035.

Op 17 maart jl. heeft u een klachtbrief ingediend betreffende: ontvangstbevestiging WOB verzoek en toekennen registratienummer en negeren kenmerk. U geeft in uw klachtbrief aan dat u nog geen ontvangstbevestiging of registratienummer van de gemeente heeft ontvangen.

 

De gemeente heeft een klachtenregeling vastgesteld. Zoals in deze regeling is opgenomen, heb ik uw klacht voor verdere behandeling in handen gesteld van de directeur Bedrijfsvoering en Dienstverlening, de heer Nagtzaam. Hij is verantwoordelijk voor het cluster waar de verwerking van deze gegevens plaatsvindt. Voor een zorgvuldige afhandeling van uw klacht neemt hij contact met u op voor het maken van een afspraak om u te horen.

 

De heer Nagtzaam moet een beslissing op uw klacht nemen binnen zes weken na ontvangst van uw klacht (gerekend vanaf 18 maart jl.). Deze beslissing wordt u per brief toegestuurd. Het spreekt voor zich, dat wij uw klacht vertrouwelijk behandelen.

 

Voor eventuele vragen over de procedure kunt u contact met mij opnemen (0162-579517). Voor de inhoudelijke behandeling kunt u contact opnemen met de heer Nagtzaam, telefonisch te bereiken via het algemene nummer 140162.

Hoogachtend,

 

 

M.L. van Ree MSc

Klachtencoördinator

Gemeente Geertruidenberg


________________________________________________
Disclaimer

De informatie (en bijlagen) verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk van aard zijn. Als u niet de geadresseerde bent noch een geautoriseerde medewerker, die kennis mag nemen van berichten voor de geadresseerde, mag u geen enkel gebruik maken van de in deze e-mail vervatte informatie. Gebruik door en verstrekking aan anderen is niet toegestaan en bovendien onrechtmatig. Gebruik door onbevoegden, openbaarmaking of vermenigvuldiging is verboden. Aangezien technisch gezien niet gegarandeerd kan worden dat dit bericht niet is veranderd door derden, kan de afzender niet aansprakelijk zijn in geval van onjuiste overbrenging van het e-mailbericht en/of bij ontijdige ontvangst daarvan.
Het bericht heeft geen formele status. Officiele correspondentie (besluiten, overeenkomsten, opdrachten tot levering van diensten of goederen etc.) van de gemeente Geertruidenberg verloopt namelijk uitsluitend via schriftelijk postverkeer, ondertekend door de daartoe bevoegde personen.
Aan de ontvangst/verzending van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend. Elke aansprakelijkheid in deze wordt dan ook afgewezen.
______________________
Deze email is gescand door MessageLabs Email beveiligingssoftware.
Voor meer informatie gaat u naar http://www.messagelabs.com/email

______________________________________________________________________

***update 4 april 2013****

Net een telefoontje van de gemeente, Dhr. Nachtzaam wilde een afspraak maken over deze klacht :)…. Toch jammer dat bij de gemeente de rechterhand dus nog steeds niet weet wat de linker doet. Deze klacht was op 22 maart 2013 al opgelost door Dhr. van Ree.

***update 9 april 2013***

Gesprek met Dhr. van Ree, hier kwam deze klacht weer naar voren, is dus afgehandeld. De andere klachten is niet over gesproken, zou dit een reden hebben, of wil men nu alle klachten als afgehandeld gaan bestempelen? Wacht de bevestiging per brief maar even af.